piątek, 11 stycznia 2013

Znowu zajęta! kude :c

Hej :c
serio was  przepraszam :(
nie mam czasu na bloga...
głupia szkoła, głupie lekcje :\
był u mnie dzisiaj kolega [ sąsiad ]
graliśmy na Xboxie :)
graliśmy w GTA , Farcry , Soulkalibur
czy coś :D nie mam pojęcia jak to się pisze
no jutro znowu zajęta!!!
kude!
ide do miasta a potem przychodzi do mnie babcia z dziadkiem i może potem sąsiadka z ciastem :(
ja nwm !
ciągle jestem zajęta ale od tego przyszłego tygodnia to się zmieni ...
w ferie zapisałam się na zajęcia dodatkowe [ kulinarne ]
z przyjaciółką :) byłam w tamtym roku
robiliśmy ciasteczka były suuuper :D
sałatke i nie pamiętam co tam jeszcze :3
ale będzie fajnie będe mieć więcej czasu w ferie bo to nie bedzie codziennie :)
więc nie musicie się martwić wasza Iga powraca ! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz