poniedziałek, 7 stycznia 2013

Kocham !!!

Kocham różne sole do kąpieli, płatki, i jakieś żele, szampony o zajebistym zapachu!
Lubię sól do kąpieli chyba miałam z 6 razy ją :**
można dostać je w różnych sklepach a akurat ja kupowałam w mojej ulubionej kokieterii :)
polega na tym że wsypuje się niewielką ilość tej soli i ona barwi wodę, i musuje, jest ona w różnych zapachach i kolorach:D


Lubię też płatki nie wiem bodajże róży do kąpieli albo coś
ale kiedyś miałam w woreczku były takie serduszka, bodajże 6 ich było i one były kolorowe i musowały i wrzucało się 1 na 1 kąpiel :)
i to także kupiłam w kosmeterii.



Kupuję tam różne rzeczy ostatnio w święta i 2 lata temu kupiłam mamie piling o zapachu kokosa a w zeszłym roku o zapachu kawy ŚWIETNE!
polega na tym że rozsmarowuje się go na ciele i trochę się czeka i spłukuje :) i wtedy moja mama miała taką gładką skórę ;>
a ostatnio widziałam do kąpieli żel chyba czekoladowy, waniliowy, i truskawkowy <3
kocham takie rzeczy
kiedyś często w takiej małej paczuszce kupowałam płatki białe i czerwone serduszka. one kosztowały 2.50zł :]
i je się wrzucało do wody one się tak miło rozpuszczały :*
hmm... nie wiem co mogę wam jeszcze powiedzieć ...
chyba tyle już wiecie co lubię kupować pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz