środa, 9 stycznia 2013

Zajęta ja ;c

Hej.
nie było mnie dzisiaj prawie cały dzień ;/
po szkole poszłam do babci zjadłam u niej obiad potem z siostrą poszłam do domu... od razu przyszłam poszłam na korki z matmy...
wróćiłam zjadłam kolację, odrobiłam lekcje. i tak mi minoł prawie cały dzień ^^
jest 22:12 :D
no i zaraz śpiulkać bo jutro do szkoły. Teraz pujdę się umyć, zjem jogurcik i umyję zęby, przebiorę się w piżame, położe się poczytam lektóre i będe spać po dzisiejszym dniu jestem wykończona !
jeszcze kolejna pała z anglika za brak pracy domowej kude :D
ale ja wam daje dobry przykład [ seerio ] jutro napewno będzie więcej postów bo jak przyjde ze szkoły to się nigdzie raczej nie wybieram tylko w sobotę: rano ide do miasta potem przychodzi moja siąsiadka z synem
podobno ma upiec ciasto :3
moja babcia z dziadkiem potem :)
no ale napewno wejdę :D
zawsze znajdę trochę czasu na bloga
już 16 osób mało troche nie? hehe...
no ok, ok kończe już mnie nawet mama gania :<
Iga spaać ! jak jutro do szkoły wstaniesz??? "
kurde jak zawsze ok serio narka papa :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz