poniedziałek, 5 sierpnia 2013

JESTEM DIRECTIONERKĄ ♥

Nie wiem czy wszyscy z was wiedzą, ale ja....

JESTEM DIRECTIONERKĄ
Jestem już rok, albo dwa.
Kocham ich muzykę i ich samych.
Gdyby ktoś nie wiedział. W zespole jest 5 chłopaków.

Harry Styles ♥
Niall Horan ♥
Louis Tomlinson ♥
Liam Payne ♥
Zayn Malik ♥

Nie cierpię ludzi którzy mówią że to pedały lub geje. No ludzie, każda ich piosenka jest o dziewczynie!
Ale to przecież jest tak że w 'bravo' będzie pisało na okładce:

" Czy One Direction to geje?
Zadziwiające fotki chłopaków! "

I już każdy krzyczy GEJE! GEJE! GEJE! 
Boże....co ten świat robi z ludźmi. ?
Nawet jakby to byli geje. To co wam do tego ?
Nie mieszajcie się w ich życie prywatne...
Ja kocham ich bez względu na wszystko i kocham ich nową piosenkę

BEST SONG EVER !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz