sobota, 9 marca 2013

Moviestarplanet.pl

Hej, nie wiem czy zostaliście już przeze mnie o tym poinformowani.xD
że gram na Moviestarplanet.?
i bardzo lubię w to grać. I miałam kiedyś bloga. Z moją znajomą
jak chcecie możecie zobaczyć. www.wika223-daliaa.blogspot.com
i pisałyśmy to o msp. Rzuciłyśmy to ponieważ zorientowałyśmy się że nikt tego nie czytał. Nasz licznik odwiedzin oszalał bo pisało że 700 wejść a to nie było możliwe po 1 miesiącu prowadzenia bloga. ;/
no nie.?
no właśnie. I rzuciłyśmy to. Jak gracie na Moviestarplanet. Możecie napisać swój nick w komentarzu albo pochwalić się levelem. :)
ja mam level 10 i mój nick to Daliaa>.<
możecie zapraszać. ;]
prowadziłam go z wika.223 którą też chyba możecie zaprosić. ;)
I to tyle chciałam was o tym poinformować jakby co. ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz